0

Uw winkelwagen is leeg

Doorgaan met winkelen

Klantenservice

Contact met Zolemba

Kies uit onderstaande opties om het beste antwoord op uw vraag te vinden.

Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08:30-17:00 uur. Bij Zolemba draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze producten of service, dan horen wij dit graag. Onze klantenservice is bereikbaar via telefoon en mailen mag natuurlijk altijd.


 

+31 (0)53 737 0160

Direct contact

Openingstijden


Maandag t/m vrijdag: 08.30 - 17.00 uur 

Zaterdag & Zondag: gesloten

 

 

online contact opnemen

 

Meest gestelde vragen

  • Hoe voeg ik een adres in mijn account toe?

    Bij "Stap 3 Verzending" kunt u bij "kies een ander/nieuw verzendadres" een adres toevoegen en deze bewaren in uw account. U kunt ook meteen naar uw account gaan en bij "adressen" een adres toevoegen of evt. verwijderen.

  • Bestandsformaten

    Bij het bestandsformaat moet u er rekening mee houden dat dit hetzelfde is als wat u bestelt, dit is het formaat nadat we het etiket op maat hebben gestanst. Een goed opgemaakt document heeft ook altijd de juiste beeldinstellingen van 2 mm rondom, neem hier ook de veiligheidsmarge van 2 mm in acht. Sla uw document altijd op als PDF.

     

     

  • Wanneer moet ik mijn bestand uploaden?

    Dit doet u na het afrekenen. U kunt dan gelijk uw bestanden uploaden.
    Als bestand kunt u een PDF uploaden.

  • Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?

    U kunt uw kortingscode invoeren tijdens het controleren van de bestelling.

  • Wat is het verschil tussen permanent en verwijderbaar?

    Wij bieden nagenoeg al onze labels aan met 2 lijmsoorten: permanent en verwijderbaar. Permanent wil zeggen dat het label goed blijft plakken op uw product. Deze lijmsoort heeft een goede hechting op een breed scala aan materialen.
    Verwijderbaar wil zeggen dat het label blijft plakken, maar dat u het label makkelijk kunt verwijderen/afnemen, zonder dat er lijmresten achterblijven.

  • Hoe kan ik mijn bestelling terugzenden?

    Artikelen retourneren  


    Alle voorwaarden omtrent retournaties zijn opgenomen in de algemene voorwaarden

     

    Wanneer mag ik mijn artikelen retourneren? 

    Binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen, indien voldaan aan de volgende voorwaarden: 

    • De artikelen zijn onbeschadigd. 
    • De artikelen zijn ongebruikt en compleet.
    • De artikelen zijn niet volgens eigen individuele keuzes of beslissingen en specificaties vervaardigd, of ze zijn niet duidelijk voor een specifiek persoon bestemd. 

     

    Hoe retourneer ik mijn artikelen?

    Vul het RMA-formulier in en print het uit. Een opgaaf van reden is niet verplicht, maar we horen het graag om onze service te kunnen verbeteren. Voeg het RMA-formulier toe aan de zending. Gaan er meerdere dozen retour, voeg dan a.u.b. in elk doos een afzonderlijk formulier.

     

    Verstuur uw retourzending naar: 
    Zolemba BV 
    Nijverheidsstraat 16 
    7482 GZ  
    Haaksbergen 

     

    Wat gebeurt er daarna? 

    We mailen u wanneer we de artikelen in ontvangst hebben genomen. Vervolgens boeken wij het aankoopbedrag terug. De kosten voor het retourneren liggen bij de koper van de artikelen. 
    Het aankoopbedrag wordt binnen 10 werkdagen teruggestort, heeft u het binnen deze termijn nog niet ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice. 


    Wanneer 14 dagen verstreken zijn, zijn wij niet verplicht om retourzendingen te accepteren. Wettelijk gezien moet kennisgeving van klachten binnen bekwame tijd. In onze Algemene Voorwaarden is opgenomen dat wij 30 dagen als bekwame tijd beschouwen.