Bestellen

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Om een bestelling te kunnen plaatsen heeft u een account nodig. U kunt via de Homepage een account aanmaken via de knop "Nieuwe klant? Maak een account aan". Zodra u een account heeft aangemaakt, kunt u uw producten afrekenen.

    Het is ook mogelijk dat u eerst uw producten in uw winkelwagen legt en dan stapsgewijs doorgaat. U kunt dan ook een account aanmaken.

  • Kan ik mijn bestelling ook mailen?

    Natuurlijk is dit mogelijk bij Zolemba. U kunt uw bestelling doormailen naar service@zolemba.nl. Hiervoor zult u vooraf een account aan moeten maken, zodat u zelf uw e-mail en uw wachtwoord kunt ingeven. Tevens vragen wij u in uw mail uw bedrijfs- en contactgegevens incl. uw telefoonnummer erbij te vermelden, zodat wij contact met u kunnen opnemen indien er nog vragen zijn.

  • Kan ik mijn bestelling ook faxen?

    Bij Zolemba kunt u ook uw bestelling faxen. Dit mag u doen naar ons faxnummer 084-8369762. Hiervoor zult u vooraf een account aan moeten maken, zodat u zelf uw e-mail en uw wachtwoord kunt ingeven. Tevens verzoeken wij u uw bedrijfs- en contactgegevens incl. uw telefoonnummer erbij te vermelden, zodat wij contact met u kunnen opnemen indien er nog vragen zijn.

  • Hoe kan ik een herhalingsorder invoeren?

    Dit kunt u doen via "mijn account" op Zolemba. Hier ziet u uw vorige bestellingen. Achter uw vorige bestelling vindt u een knop waarmee u opnieuw bestellen kunt.

  • Wat is het minimum aantal om te bestellen?

    Wij hanteren geen minimum afname. Hoe meer etiketten u afneemt, hoe goedkoper de stukprijs.

  • Waarom moet ik een account aanmaken?

    Zolemba heeft ervoor gekozen dat haar klanten altijd een account moeten aanmaken bij een bestelling. Dit heeft diverse voordelen voor de klant:

    - Doordat uw gegevens bewaard worden, kunt u de volgende keer makkelijk en snel bestellen -       met uw e-mailadres en wachtwoord
    - In uw account kunt u alle bestellingen bekijken die u bij Zolemba heeft gedaan
    - Tevens kunt u de status van uw bestelling in uw account bekijken
    - In uw account kunt u makkelijk uw adres wijzigen

  • Wanneer moet ik mijn bestand uploaden?

    Dit doet u na het afrekenen. U kunt dan gelijk uw bestanden uploaden.
    Als bestand kunt u een PDF uploaden.

  • Waar kan ik meer informatie vinden over het product?

    Als u naar het product op onze website gaat, kunt u op het desbetreffende product klikken. U komt dan in het vervolgscherm met meer informatie over dit product.

  • Ik wil mijn bestelling veranderen. Hoe doe ik dit?

    In uw account kunt u uw bestelling nog veranderen totdat u op "PDF goedkeuren" heeft geklikt. Heeft u reeds op "PDF goedkeuren" geklikt en wilt u alsnog iets veranderen aan deze bestelling? Dan kunt u contact met ons opnemen via ons telefoonnummer +31 (0)53-7370160. Wij kijken dan wat mogelijk is. Het kan namelijk zijn dat we al begonnen zijn met produceren.

  • Hoe kan ik zien of mijn bestelling goed is gegaan?

    In ‘mijn account’ kunt u gemakkelijk uw bestelling volgen. Hier kan u zien welke bestellingen al zijn goedgekeurd of bij welke bestelling u nog bestanden moet uploaden.

    Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met Zolemba via: 053-8200602 of service@zolemba.nl

  • Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

    U kunt op onze website rechtsboven op iedere pagina in de blauwe balk aanvinken incl. btw of excl. btw. Deze keuze kunt u zelf maken.

  • Hoe kom ik aan een kortingscode?

    Er zijn diverse mogelijkheden waarmee u een kortingscode ontvangt.

    Indien u bij Zolemba een bestelling heeft afgerond en heeft betaald, ontvangt u binnen enkele weken een e-mail van Zolemba met het verzoek een review te geven. Indien u dit heeft gedaan, ontvangt u per e-mail een kortingscode van 5%.
    Zodra u naar Zolemba gaat, ontvangt u éénmalig een pop-up voor het ontvangen van nieuwsbrieven. Indien u deze pop-up meteen invult, ontvangt u per e-mail een kortingscode van 5%.
    Als u bij Zolemba geabonneerd bent op de nieuwsbrief. Geregeld versturen wij nieuwsbrieven waarin kortingscodes staan. Deze kunt u dan gebruiken bij het afrekenen.

  • Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?

    U kunt uw kortingscode invoeren tijdens het controleren van de bestelling.

  • Kan ik vooraf een proefdruk ontvangen?

    U kunt nadat u uw bestelling geplaatst heeft kunt een digitale proef van Zolemba ontvangen. Deze ontvangt u per mail.
    Wenst u een gedrukte proef, dan kunt u deze bestellen bij uw bestelling. Onderaan in de etiketconfigurator kunt u dit aanvinken.

  • Kan ik ook een etiket bestellen met meerdere designs?

    Dit is zeker mogelijk bij Zolemba. In de etiketconfigurator kunt u bij stap 7 het aantal verschillende designs opgeven. Dit noemen wij modellen. Tevens dient u hier het aantal etiketten per model door te geven. U kunt middels "voeg extra model toe" steeds een extra design/model toevoegen.

  • Kan ik voor mijn bestelling meerdere kortingscodes invoeren?

    Dit is niet mogelijk. U kunt per bestelling gebruik maken van maximaal 1 kortingscode.

  • Kan mijn bestelling naar meerdere adressen worden verzonden?

    U kunt in het bestelproces 1 verzendadres invullen. Indien u uw bestelling gesplitst wilt hebben en naar meerdere adressen wilt versturen, kunt u contact met ons hierover opnemen via ons telefoonnummer +31 (0)53-7370160. Het kan zijn dat er extra kosten in rekening worden gebracht.

  • Ik wil graag een proef van het materiaal. Kan dit?

    Jazeker, u kunt geheel vrijblijvend en gratis een proefpakket aanvragen. In dit proefpakket zitten al onze materialen/substraten met de diverse lijmsoorten. U krijgt hiermee een goed beeld van het materiaal incl. full color opdruk. Hier kunt u het proefpakket meteen aanvragen.

  • Ik heb zojuist een bestelling geplaatst maar zie niets in mijn account. Wat nu?

    Het kan zijn dat uw bestelling nog niet volledig is afgerond. Heeft u alle stappen doorlopen? Binnen enkele minuten krijgt u na het plaatsen van een bestelling een e-mail van Zolemba met een orderbevestiging. Heeft u na enkele minuten nog steeds niets ontvangen, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Wij kunnen dan kijken wat er fout is gegaan.

  • Waarom kan ik geen postbus invoeren bij mijn afleveradres?

    Dit heeft ermee te maken dat wij onze pakketten met DPD verzenden. DPD levert onze pakketten niet af bij een postbus. Ditzelfde is het geval bij antwoordnummers en NAPO-adressen (adressen van defensie).

  • Hoe kan ik een offerte aanvragen?

    U kunt een offerte aanvragen middels het online formulier "Vraag een offerte aan". U vindt deze op onze website in de rechterkolom.

  • Hoelang duurt het voordat ik een offerte ontvang?

    U kunt van ons binnen 24 uur een offerte ontvangen. Heeft u na 24 uur nog steeds geen reactie van Zolemba ontvangen, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

  • Hoelang is een offerte geldig?

    Onze offertes hebben een geldigheidsduur van 30 dagen na dagtekening.

  • Kan ik mijn offerte terug vinden in mijn account?

    Jazeker, u kunt uw openstaande offertes terugvinden in uw account. Zie hiervoor het "Dashboard". Rechtsboven vindt u uw openstaande offertes.

  • Ik kan het product niet vinden op jullie website. Kunnen jullie dit alsnog leveren?

    Indien u een product niet kunt vinden op onze website, wil dit niet automatisch zeggen dat wij dit product dan ook niet kunnen aanbieden. Het beste is om dan even contact met Zolemba op te nemen om met ons te overleggen wat de mogelijkheden zijn.

  • Mijn offerte is niet meer geldig. Wat te doen?

    Uw offerte is niet meer geldig, wanneer de dagtekening langer dan 30 dagen geleden is. Heeft u alsnog interesse in de uitgebrachte offerte? Dan adviseren wij u contact met ons op te nemen om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Misschien dat de geldigheidsduur van de offerte verlengd kan worden.

  • Kan ik ook telefonisch bestellen?

    Jazeker, dit kan. Het grote voordeel van onze webshop is echter, dat u binnen enkele minuten uw account heeft aangemaakt en uw bestelling heeft geplaatst. Het voordeel hiervan is dat uw bestelling meteen automatisch wordt verwerkt. Hierdoor kunnen wij eerder starten met het produceren van uw order. Wat uiteindelijk resulteert in een snellere levering.


    Komt u er niet uit? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen zodat wij u verder kunnen helpen.

  • Zitten er kosten aan een proefdruk?

    Bij Zolemba kunt u bij uw bestelling via de etiketconfigurator een proefdruk bestellen. Dit kunt u doen in de laatste stap van uw bestelling "controleer uw bestelling".

     

    U kunt kiezen voor een digitale proef, hier zitten geen kosten aan verbonden. U ontvangt deze digitale proef per e-mail.