De producten worden geladen...

Terug naar de pagina

Zoekresultaten voor : "
"

Mijn account

  • Ik wil iets wijzigen in mijn gegevens. Hoe doe ik dit?

    Dit kunt u doen in uw Zolemba account. Middels uw e-mail en uw wachtwoord kunt u hierop inloggen. Hier ziet u al uw gegevens. Zoals uw vastgelegde adressen, e-mail, facturen en uw bestellingen.

  • Hoe voeg ik een adres in mijn account toe?

    Bij "Stap 3 Verzending" kunt u bij "kies een ander/nieuw verzendadres" een adres toevoegen en deze bewaren in uw account. U kunt ook meteen naar uw account gaan en bij "adressen" een adres toevoegen of evt. verwijderen.

  • Hoe gaat Zolemba met mijn gegevens om?

    Uw gegevens zijn uiteraard veilig bij ons. Wij geven uw gegevens niet door aan derden. Indien u bij ons via uw creditcard betaalt, dan gaat dit via een beveiligde verbinding. Uw creditcard gegevens slaan wij nooit op.

  • Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

    Dit kunt u doen in uw account. Bij logingegevens.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe krijg ik een nieuw wachtwoord?

    Klik op "wachtwoord vergeten". U kunt dan uw e-mailadres opgeven. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen.

  • Waar moet ik opletten bij het aanmaken van een veilig wachtwoord?

    * Gebruik 8 tekens of meer in uw wachtwoord en gebruik hoofdletters en kleine letters.
    * Vermijd wachtwoorden die makkelijk te raden zijn, zoals namen of geboortedata.

  • Kan ik een postbus opgeven als verzendadres?

    Bij uw verzendadres kunt u geen postbus opgeven. DPD levert namelijk niet bij een postbus. Bij een factuuradres kunt u wel een postadres opgeven. Zolemba verzendt echter al haar facturen online.

  • Kan ik mij ook inschrijven voor jullie nieuwsbrief?

    Jazeker, u kunt zich voor de nieuwsbrief van Zolemba inschrijven, zodat u op de hoogte blijft van onze nieuwtjes en onze aanbiedingen ontvangt. U kunt zich inschrijven onderaan de homepage "Aanmelden nieuwsbrief". Hier kunt u uw e-mailadres invoeren.

  • Ik wil jullie nieuwsbrief niet meer ontvangen. Waar kan ik dit aangeven?

    U kunt dit in uw account aangeven bij "Mijn gegevens" bij uw persoonsgegevens. Hier kunt u het vinkje weghalen bij nieuwsbrieven, zodat u geen nieuwsbrieven meer ontvangt.
    U kunt zich ook uitschrijven via de ontvangen nieuwsbrief. Onderaan iedere nieuwsbrief staat "Unsubscribe" of “Uitschrijven”. Als u hierop klikt, schrijft u zich uit voor de nieuwsbrieven.

  • Ik heb me uitgeschreven voor de nieuwsbrief en ontvang toch nog mailtjes. Hoe kan dit?

    Dan is het heel goed mogelijk dat u met een andere account en een ander e-mailadres ook staat ingeschreven. Indien u hiermee inlogt, kunt u dit checken. Uiteraard kan onze klantenservice dit ook nakijken onder uw e-mailadres.

  • Hoe kan ik zien wat de status is van mijn bestelling?

    U kunt in uw account bij uw bestelling zien of deze "in behandeling" is of "verzonden" is.

  • Mijn afleveradres is niet goed. Hoe kan ik dit nog wijzigen?

    Tijdens uw bestelling kunt u dit nog doen in "Stap 9 Aantal en Levertijd". Tevens kunt u dit aanpassen in uw account. Let op: indien uw bestelling reeds in behandeling is genomen bij ons, is dit vaak niet meer mogelijk. U kunt het beste meteen telefonisch contact met ons opnemen via ons telefoonnummer +31 (0)53-7370160.

  • Kan ik mijn bestelling zelf nog annuleren?

    Dit ligt aan de status van uw bestelling. Zodra deze "in behandeling" is of "verzonden" is, is dit niet meer mogelijk. Is dit nog niet het geval, dan kunt u uw order in uw account annuleren.

  • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Als u uw bestelling wilt wijzigen, kunt u het beste naar de status van uw bestelling in uw account kijken. Indien u, uw afleveradres, factuuradres, referentie of PO nummer wilt wijzigen, dan kan dit zolang uw order nog niet verzonden is. Wilt u iets anders wijzigen in uw bestelling, zoals het aantal of het bestand? Dan kunt u ons het beste meteen bellen op het telefoonnummer +31 (0)53-7370160. Dan kijken wij wat de mogelijkheden zijn.

  • Worden mijn bestanden bewaard?

    Uw bestanden worden bewaard in uw account.

  • Ik zie in mijn bestelling order/artikel/model. Wat betekent dit?

    Een order is uw gehele bestelling. Dit kan uit meerdere producten bestaan.
    Een artikel is één product in een bestelling. Ongeacht het aantal.
    Een model is het ontwerp. U kunt dus meerdere modellen hebben in een bestelling.

  • Ik heb mijn bestelling sneller nodig. Kan ik dit alsnog aangeven?

    Dit kan alleen indien uw bestelling nog "in behandeling" staat. U kunt dan het beste direct contact opnemen met Zolemba via +31 (0)53-7370160.

  • Ik wil de levertijd aangepast hebben. Waar moet ik dit doen?

    Tijdens uw bestelling kunt u dit aangeven. Zodra uw bestelling is afgerond, kan dit niet meer. Indien uw bestelling voor 21.00 uur is afgerond en betaald. Verzenden wij standaard de volgende werkdag.
    Onze Custom made producten ofwel de maatwerkproducten, verzenden wij standaard binnen 24 uur, indien wij uw bestelling en uw bestanden voor 15.00 uur hebben ontvangen.
    Heeft u hierover vragen, kunt u altijd contact met ons opnemen onder telefoonnummer +31 (0)53-7370160.

  • Kan ik mijn bestelling afhalen?

    Uiteraard kunt u uw bestelling bij Zolemba afhalen. Dit kunt u aangeven in uw bestelproces. U betaalt dan geen verzendkosten.
    Het afhaaladres is:
    Zolemba
    Nijverheidsstraat 16
    7482 GZ  Haaksbergen
    Nederland

  • Kan ik terugvinden wat ik voorheen besteld heb?

    U kunt in uw account al uw vorige bestellingen terugvinden. Middels "nogmaals bestellen" kunt u deze eenvoudig opnieuw bestellen. U krijgt dan exact dezelfde bestelling als voorheen. Wilt u het e.e.a. wijzigen, dan dient u een nieuwe bestelling aan te maken.

  • Ik wil iets wijzigen in mijn gegevens. Hoe doe ik dit?

    Dit kunt u doen in uw Zolemba account. Middels uw e-mail en uw wachtwoord kunt u hierop inloggen. Hier ziet u al uw gegevens. Zoals uw vastgelegde adressen, e-mail, facturen en uw bestellingen.