De producten worden geladen...

Terug naar de pagina

Zoekresultaten voor : "
"

Retourneren

  • Hoe kan ik mijn bestelling terugzenden?

    Om uw bestelling te retourneren adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Stuur een mail naar service@zolemba.nl. 

     

    Let op! Op maat gemaakte artikelen mogen niet worden geretourneerd. Wel mogen op maat gemaakte artikelen worden gereclameerd, indien deze foutief zijn geleverd.

  • Afhandeling van een terugzending.

    Zolemba handelt retourzendingen en reclamaties op verschillende manieren af.

     

    Retouren worden door uzelf aan Zolemba verzonden op uw eigen kosten. Zodra u uw order bij ons als retourzending heeft aangemeld, dient u de bevestiging van deze aanmelding met uw pakket samen naar ons terug te zenden.

     

    Reclamaties worden na aanmelding van terugzending door DHL bij u op locatie opgehaald. Zodra u de reclamatie heeft ingediend, wordt door Zolemba de verzendmaatschappij DHL gecontacteerd.

    Als u de reclamatie bij Zolemba indient, wordt uw terugzending meestal de volgende werkdag door DHL opgehaald. Het pakket dient dan voor pick-up gereed te zijn. U wordt immers op de hoogte gesteld van het proces en wanneer DHL uw poststuk op komt halen.

  • Waar moet ik de retourzending naartoe sturen?

    De retourzending dient aan onderstaand adres te worden verzonden onder vermelding van uw ordernummer:

     

    Zolemba B.V.

    Nijverheidsstraat 16

    7482 GZ Haaksbergen

    Nederland

  • Wie betaald het terugzenden van de bestelling?

    Indien u uw bestelling op eigen initiatief terug wilt zenden, komen de verzendkosten voor uw rekening. U dient de bestelling dan retour te zenden.

     

    Als uw bestelling foutief, incompleet of defect is geleverd, moet de zending gereclameerd worden. Een reclamatie wordt betaald door Zolemba.

    Meer informatie omtrent retouren en reclamatie zie "Moet ik mijn bestelling retourneren of reclameren?".

  • Binnen welke termijn ontvang ik mijn aankoopbedrag retour?

    Zodra uw retourzending door Zolemba is ontvangen, wordt u op de hoogte gesteld van de afhandeling. Wij streven ernaar het bedrag binnen 5 werkdagen terug te storten op uw rekening.

     

    Graag willen wij u erop wijzen dat uw verzendkosten niet worden vergoed, indien u op eigen initiatief uw bestelling retour heeft gezonden aan ons (zoals beschreven in "Moet ik mijn bestelling retourneren of reclameren?").

  • Kan de retourzending persoonlijk op locatie afgeleverd worden?

    Het is mogelijk uw retourpakket persoonlijk bij ons af te leveren. In dit geval vervallen voor u de kosten voor een retourzending.  

    Indien u ervoor kiest om uw pakket persoonlijk bij ons af te leveren, verzoeken wij u, vooraf contact op te nemen met onze klantenservice.

    U kunt uw pakket afleveren op onderstaand adres:

     

    Zolemba B.V. 

    Nijverheidsstraat 16

    7482 GZ Haaksbergen

    Nederland