De allergrootste verzendetiketten leverancier van Europa gaat de allergrootste economie van de wereld bestormen…
AMERICA HERE WE COME!
YES! Zolemba heeft de Oranje Handelsmissiefonds (OHMF) prijs gewonnen. Dit betekent dat wij de winnaar zijn en mee mogen op handelsmissie naar het buitenland. Zolemba kan zich in een rijtje oud-winnaars scharen met onder andere Dopper, Tony's Chocolonely en Patta. Daar zijn wij enorm trots op. Zolemba gaat de markt voor etiketten in de Verenigde Staten op zijn kop zetten. Deze prijs van het OHMF geeft deze ambitie een enorme boost. Daarnaast is het een bevestiging van ons commitment om internationaal door te groeien. Zolemba staat synoniem aan milieuvriendelijke etiketten, hier in Nederland, in Europa en later ook in de Verenigde Staten. En waar beter dan in het land van “The American Dream” om deze stelling te beproeven?
Zolemba ontwikkelt zich tot de meest innovatieve drukkerij van Europa. Ons doel is samen met de nieuwste machines, innovatieve software en een team van geniale, bijzonder sportieve en gedreven mensen, de grootste Ă©n beste in de etikettenbranche te zijn. Prijzen winnen is ons ook niet vreemd. In 2017 waren we Sprout Challenger top 50 en E-Commerce Cross Border top 30, vier jaar op rij een FD-award en nu dus de Oranje Handelsmissiefonds prijs.
Wat is het Oranje Handelsmissiefonds?
In 2013, het jaar van de troonwisseling, is het Oranje Handelsmissiefonds opgericht. Het doel van dit fonds is om ondernemers te helpen om nieuwe deuren in het buitenland te openen. Ieder jaar maken tien bedrijven kans op ondersteuning bij het opbouwen van een internationaal netwerk. Ondernemers gaan op handelsmissie en komen in contact met personen die zij normaal niet spreken. Dat draagt allemaal bij aan het bereiken van een hoger doel: sneller starten in het beoogde exportland.
Het Oranje Handelsmissiefonds is een initiatief van ING, MKB-Nederland, KLM, evofenedex en het ministerie van Buitenlandse Zaken in samenwerking met de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO.nl).