Zolemba werkt voortdurend eraan de website te stroomlijnen en te verbeteren. Wij streven ernaar u alle handige informatie en producten binnen handbereik te presenteren.
Deze week hebben wij een grote update doorgevoerd, die voornamelijk onze administratieve handelingen nog efficiënter maken. Hierdoor kunnen wij u gemakkelijker te woord staan en uw eigen administratie voor u in ons systeem beter organiseren.
Verder hebben wij met veel aandacht naar uw wensen geluisterd en volgende verbeteringen geïmplementeerd:
Factuur emailadres
Vanaf heden is het mogelijk een extra factuur e-mailadres aan te geven. Hierdoor kunt u uw eigen administratie gemakkelijk op de hoogte houden van uw bestellingen.
Deze instellingen kunt u zelf in uw Zolemba account aanpassen. Met onderstaande link gaat u eenvoudig naar uw instellingen (hiervoor moet u inloggen):
Opdrachtnummer
U kunt nu uw eigen opdrachtnummer tijdens het bestelproces (Stap 3: Betaalwijze) toevoegen aan uw bestelling. Hierdoor kan uw administratieve afdeling gelijk zien, waar uw pakket naartoe moet. |
Heeft u nog opmerkingen of suggesties?
Graag horen wij indien u bepaalde functies zou willen zien op onze website. Wij houden graag rekening met uw wensen! Ook zijn meldingen van bugs welkom, zodat wij deze zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Neem contact op via mail: