De producten worden geladen...

Terug naar de pagina

Zoekresultaten voor : "
"

Klantenservice

Contact met Zolemba

Kies uit onderstaande opties om het beste antwoord op uw vraag te vinden.

Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08:30-17:00 uur. Bij Zolemba draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze producten of service, dan horen wij dit graag. Onze klantenservice is bereikbaar via telefoon en mailen mag natuurlijk altijd.


 

+31 (0)53 737 0160

Direct contact

Openingstijden


Maandag t/m vrijdag: 08.30 - 17.00 uur 

Zaterdag & Zondag: gesloten

 

 

online contact opnemen

 

Meest gestelde vragen

  • Hoe voeg ik een adres in mijn account toe?

    Bij "Stap 3 Verzending" kunt u bij "kies een ander/nieuw verzendadres" een adres toevoegen en deze bewaren in uw account. U kunt ook meteen naar uw account gaan en bij "adressen" een adres toevoegen of evt. verwijderen.

  • Wanneer moet ik mijn bestand uploaden?

    Dit doet u na het afrekenen. U kunt dan gelijk uw bestanden uploaden.
    Als bestand kunt u een PDF uploaden.

  • Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?

    U kunt uw kortingscode invoeren tijdens het controleren van de bestelling.

  • Wat is het verschil tussen permanent en verwijderbaar?

    Wij bieden nagenoeg al onze labels aan met 2 lijmsoorten: permanent en verwijderbaar. Permanent wil zeggen dat het label goed blijft plakken op uw product. Deze lijmsoort heeft een goede hechting op een breed scala aan materialen.
    Verwijderbaar wil zeggen dat het label blijft plakken, maar dat u het label makkelijk kunt verwijderen/afnemen, zonder dat er lijmresten achterblijven.

  • Waar vind ik jullie aanleverspecificaties?

    Deze vindt u hier op onze website. Tevens vindt u deze onderaan iedere pagina op onze site. 

     

    Voor bedrukte tape gelden de volgende aanleverspecificaties. 

  • Kan ik ook zien hoe laat DPD komt?

    Via de Track & Trace is dit niet mogelijk. Wel via www.dpdpredict.nl. Hier ziet u binnen een tijdsvenster van 1 uur hoe laat DPD uw pakket aflevert. Hiervoor heeft u uw 14-cijferige pakketnummer nodig.

  • Hoe kan ik mijn bestelling terugzenden?

    Om uw bestelling terug te zenden moet u inloggen in uw Zolemba account.

    Onder “Mijn bestellingen” vindt u de order met het ordernummer. Als u op het ordernummer klikt, komt u bij de details van uw order. Hier kunt u kiezen om uw bestelling te retourneren of te reclameren.

     

    Let op! Op maat gemaakte artikelen mogen niet worden geretourneerd. Wel mogen op maat gemaakte artikelen worden gereclameerd, indien deze foutief zijn geleverd.