De producten worden geladen...

Terug naar de pagina

Zoekresultaten voor : "
"

Levering

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    1. Standaard Etiketten:

    Voor bestellingen binnen Nederland gelden de volgende regels. Bestelt en betaalt u op maandag t/m donderdag vóór 21.00 uur dan wordt het de volgende dag geleverd.

    Besteld en betaald u op vrijdag vóór 16:30 uur dan wordt uw bestelling de volgende werkdag geleverd.


    2. Maatwerk Etiketten: 

    Maatwerk etiketten zijn etiketten die via de configurator worden besteld. Voor deze etiketten gelden de volgende regels. Bestelt, betaalt en accordeert u op maandag t/m vrijdag vóór 09:00 uur 's ochtends dan produceren en verzenden wij het nog dezelfde dag (indien u kiest voor productie binnen 24 uur)! 

     

  • Wat is de levertijd bij vooruitbetaling?

    Standaard etiketten

    Bij vooruitbetaling kan het 1 tot 3 werkdagen duren voordat wij uw betaling hebben ontvangen. Bij ontvangst krijgt u per email bericht en wordt uw bestelling voor de standaard etiketten nog dezelfde dag verstuurd.

     

    Maatwerk etiketten

    Uw maatwerk etiketten worden in behandeling genomen zodra wij uw betaling hebben ontvangen. Voor orders naar het buitenland, zie onderstaand schema voor de levertijd.

     

    Land Looptijden in Dagen
    Nederland (NL) 1
    België (BE) 1
    Bulgarije (BG) 4
    Bosnië (BA) 6
    Denemarken (DK) 2
    Duitsland (DE) 1-2
    Estland (EE) 4-5
    Finland (FI) 4-5
    Frankrijk (FR)  2-3
    Griekenland (GR) 4-6
    Verenigd Koninkrijk (VK) 2-3
    Hongarijë (HU) 3
    Ierland (IE) 3
    Italië (IT) 4-5
    Kroatië (HR) 4
    Letland (LV) 4
    Liechtenstein (LI) 4
    Litouwen (LT) 4
    Luxemburg (LU) 1
    Monaco (MC) 2-3
    Noorwegen (NO) 4-6
    Oostenrijk (AT) 2
    Polen (PL) 3
    Portugal (PL) 4-6
    Roemenië (RO) 4
    Servië (CS) 6
    Slovenië (SI) 3
    Slowakije (SK) 3
    Spanje (ES) 3-5
    Tsjechië (CZ) 3
    Zweden (SE) 2-3
    Zwitserland (CH) 4

    *Eilanden

    (afhankelijk van gebied)

    2-5

     

  • Wat zijn de levertijden voor op maat gemaakte bestellingen?

    Standaard wordt uw bestelling binnen 24 uur verzonden op werkdagen! Naast deze snelle verzendtijd bieden wij u ook de mogelijkheid een langere verzendtijd te kiezen. Door te kiezen voor een langere verzendtijd ontvangt u korting op uw bestelling.


    U heeft  de keuze uit de Relax verzending binnen 3 werkdagen of de Slow motion verzending binnen 5 werkdagen. De verwachte verzenddatum geldt alleen indien alle bestanden zijn aangeleverd (en goedgekeurd) en de betaling is voldaan voor 15:00 uur (m.u.v. bestelling op rekening).

  • Wat zijn de verzendtijden voor bedrukte etiketten?

    Zie hieronder een overzicht van de verzendtijden van bestellingen vóór 15:00 uur. De etiketten zijn gereed voor productie wanneer alle bestanden zijn aangeleverd, goedgekeurd en de betaling is voldaan voor 15:00 uur (op werkdagen).

     

     
    24 uurs
    (Ultra snelle verzending)

    72 uurs (Snelle verzending) 120 uur (Standaard verzending)
    Dag gereed productie 1 3 5
    Maandag Dinsdag Donderdag Maandag
    Dinsdag Woensdag Vrijdag Dinsdag
    Woensdag Donderdag Maandag Woensdag
    Donderdag Vrijdag Dinsdag Donderdag
    Vrijdag Maandag Woensdag Vrijdag

     

     

    Bestellingen na 15.00 uur geplaatst en gereed voor productie? Dan verschuift de leverdag één werkdag naar achteren.

  • Wanneer wordt mijn proefdruk verstuurd?

    Uw proefdruk wordt uiterlijk de volgende werkdag verstuurd.

  • Met welke verzender versturen jullie mijn bestelling?

    Wij versturen al onze pakketten met DHL. Mocht u vragen hebben over het versturen van uw bestelling? Neem dan gerust contact op met Zolemba.

  • Hoe vaak per week worden de pakketten verzonden?

    Onze pakketten worden dagelijks opgehaald en met DHL zo snel mogelijk bij u afgeleverd.

  • Kan mijn bestelling ook rechtstreeks bij mijn klant worden geleverd?

    Zolemba kan op uw verzoek ook orders rechtstreeks naar uw klant verzenden. Zolemba levert alles blanco. Op de verzenddoos staat onze naam niet en ook niet op de pakbon. U kunt bij uw bestelling als factuuradres uw adres opgeven en bij afleveradres het adres van uw klant. Dit bespaart u ook 1 keer verzendkosten.

  • Kan mijn bestelling ook met spoed worden geleverd?

    In ons bestelproces kunt u bij "Stap 9 Aantal en Levertijd" uw keuze kenbaar maken. Indien u met spoed geleverd wilt krijgen, kunt u kiezen voor: Ultra snelle verzending.

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Tijdens uw bestelling bij Zolemba kunt u in het bestelproces, bij "Stap 9 Aantal en Levertijd" aangeven dat u het pakket komt afhalen bij Zolemba in Haaksbergen.

  • Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben tijdens het afleveren?

    De chauffeur van DHL doet standaard één bezorgpoging. Bent u op dat moment niet thuis? Dan probeert hij uw pakket bij de buren of bij de dichtstbijzijnde Pickup Parcelshop te bezorgen, zodat u zo snel mogelijk in het bezit bent van uw pakket.

  • Kan ik de bezorging ook nog wijzigen?

    Indien het pakket nog bij Zolemba is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer +31 (0)53-7370160. Zij kijken dan wat er nog mogelijk is.


    Indien het pakket reeds de deur uit is bij Zolemba, dan geldt het volgende: De chauffeur van DHL doet een bezorgpoging. Bent u niet thuis dan kunt u online nieuwe bezorg instructies aan DHL doorgeven. Hiervoor heeft u de notificatie nodig die de DHL chauffeur voor u heeft achtergelaten. Dit is dus pas mogelijk als de chauffeur bij u aan de deur is geweest.

  • Leveren jullie op zaterdag?

    DHL levert tegen een extra toeslag ook op zaterdag. Indien u dit wenst, kunt u hierover contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer +31 (0)53-7370160. Zij kijken dan wat de mogelijkheden zijn.

  • Kan ik een ander huisnummer opgeven voor als ik er niet ben?

    Indien het pakket nog bij Zolemba is, kunt u contact opnemen met de klantenservice onder telefoonnummer +31 (0)53-7370160. Zij kunnen misschien het huisnummer dan nog aanpassen. Indien dit niet meer mogelijk is, omdat het pakket reeds verzonden is bij Zolemba, kunt u online nieuwe bezorg instructies aan DHL doorgeven. Hiervoor heeft u de notificatie nodig die de DHL chauffeur voor u heeft achtergelaten. Dit is dus pas mogelijk als de chauffeur bij u aan de deur is geweest.

  • Leveren jullie bij afwezigheid ook bij de buren af?

    Was u niet aanwezig toen de chauffeur van DHL op het afleveradres was? Dan vindt u een kaart met een bezorgcode in de brievenbus. Met behulp van deze code kunt u een nieuwe aflevermoment selecteren. Ook kunt u ervoor kiezen om het pakket bij uw buren of een DHL ServicePoint te laten afleveren.

  • Kan ik een postbus of antwoordnummer als afleveradres opgeven?

    Dit is niet mogelijk. Wij verzenden onze pakketten met DHL en zij leveren geen pakketten af bij een postbus of een antwoordnummer.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten zijn voor ieder land verschillend. Indien u een grotere bestelling plaatst, is de verzending zelfs gratis.

     

    Land P&P-kosten Gratis verzending vanaf
    België(BE) € 5.81 € 50,-
    Bosnië (BA)* € 63.38 € 250,-
    Bulgarije (BG) € 36.38 € 250,-
    Denemarken (DK) € 16.29 € 250,-
    Denemarken (DK) (Eilanden) € 25.00 -
    Duitsland (DE) € 5.30 € 50,-
    Estland (EE) € 36.38 € 250,-
    Finland (FI) € 33.70 € 250,-
    Frankrijk (FR) € 10.14 € 250,-
    Griekenland (GR) € 42.68 € 300,-
    Verenigd Koninkrijk (VK) € 10.14 € 200,-
    Hongarije (HU) € 36.38 € 250,-
    IJsland (IS)* € 92.00 -
    Ierland (IE) € 23.23 € 250,-
    Noord-Ierland (NIE) € 23.23 -
    Italië (IT) € 14.14 € 250,-
    Kroatië (HR) € 36.38 € 250,-
    Letland (LV) € 36.38 € 250,-
    Liechtenstein (LI)* € 43.31 € 500,-
    Litouwen (LT) € 36.38 € 250,-
    Luxembourg (LU) € 9.80 € 200,-
    Monaco (MC) € 20.07 € 250,-
    Nederland (NL) € 5.10 € 50,-
    Noorwegen (NO)* € 49.72 € 300,-
    Oostenrijk (AT) € 11.11 € 250,-
    Polen (PL) € 22.98 € 300,-
    Portugal (PT) € 27.78 € 300,-
    Roemenië (RO) € 36.38 € 300,-
    Servië Montenegro (CS)* € 63.38 € 300,-
    Slovenië (SI) € 36.38 € 300,-
    Slowakije (SK) € 36.38 € 300,-
    Spanje (ES) € 17.68 € 300,-
    Spanje (ES) (Eilanden) € 65,00 -
    Tsjechië (CZ) € 36.38 € 300,-
    Zweden (SE) € 16.67 € 300,-
    Zwitserland (CH)* € 38.11 € 300,-

     

    Getoonde bedragen zijn exclusief 21% btw. 

  • Mijn verzendkosten zijn veel hoger dan zou moeten. Hoe kan dit?


    Er zijn meerdere opties.
    * Heeft u in uw bestelling het juiste land ingevuld bij het afleveradres? Dit kunt u checken in uw bestelling.
    * Is uw adres op een eiland of een moeilijk begaanbaar gebied? Dan worden er andere verzendkosten berekend dan de standaard verzendkosten.
    Is van beide geen sprake? Neem dan contact op met onze klantenservice onder telefoonnummer +31 (0)53-7370160. Natuurlijk ook als u vragen heeft over bovenstaande punten.

  • Wanneer komt DHL bij mij?

    DHL bezorgt de pakketten standaard van maandag tot en met vrijdag. Door middel van uw Track & Trace nummer achterhalen waar uw pakket op dat moment is.

  • Kan ik zelf contact opnemen met DHL?

    In eerste instantie kunt u contact met Zolemba opnemen. Wij verzenden uw pakket, dat betekent ook dat wij inzage hebben in de aflevering van uw pakket en uw pakketgegevens. Wilt u echter toch zelf contact opnemen met DHL, dan kunt u bellen met: 088-345 43 99 (8.00 tot 21.00 uur op werkdagen,Lokaaltarief). U heeft uw pakketnummer nodig voor informatie omtrent uw bestelling.

  • Kan ik mijn bestelling ook bij een DHL ServicePoint ophalen?

    Bent u op het moment van bezorging niet aanwezig? Dan vindt u een kaart in de brievenbus met het volgende bezorgmoment. Ook staat er een bezorgcode op deze kaart, waarmee u het bezorgmoment en locatie kunt wijzigen. Het is mogelijk om het pakket te laten bezorgen bij een DHL servicepoint of bij de buren. In beide gevallen wordt uw pakket de volgende werkdag geleverd. Zodra je zending bij een service point ligt krijg u automatisch een sms of e-mail.

  • Wat is de levertijd voor op een eiland?

    In de regel kunt u het schema met de levertijden aanhouden + 1 tot 2 dagen i.v.m. een levering op een eiland.

  • Op welke dagen bezorgt DHL?

    DHL bezorgt pakketten van maandag tot en met zaterdag. Voor zaterdag leveringen verrekend DHL een een extra toeslag. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer +31 (0)53-7370160.

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    U kunt uw bestelling ook afhalen bij Zolemba in Haaksbergen. Dit kunt u tijdens het bestelproces aangeven in "Stap 9 Aantal en Levering".

  • Ligt mijn order sneller klaar als ik hem ophaal en niet laat verzenden?

    Nee, dit is niet het geval. Indien u hem ophaalt scheelt het een dag i.v.m. de verzending. Het beste kunt u even contact met onze klantenservice opnemen, ons telefoonnummer is +31 (0)53-7370160.

  • Tot hoe laat kan ik een bestelling afhalen?

    U kunt van 8.30 tot 17.00 uur bij Zolemba in Haaksbergen uw bestelling afhalen.

  • Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

    U kunt uw bestelling afhalen bij:


    Zolemba
    Nijverheidsstraat 16
    7482 GZ, Haaksbergen

  • Hoe kan ik zien waar mijn pakket is?

    U ontvangt 's avonds om 22.00 uur van Zolemba een mail met een pakketnummer. Als u dan klikt op "volg uw bestelling" komt u in de Track & Trace van DHL. U kunt ook buiten uw mail om naar de Track & Trace gaan van DHL: www.dhl.nl.

  • Ik zie niets bij mijn Track & Trace. Wat nu?

    Het kan zijn dat uw pakket nog niet gescand is door DHL. U kunt het later op de avond of begin van de ochtend opnieuw proberen. Is er dan nog steeds niets zichtbaar? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice onder telefoonnummer +31 (0)53-7370160.

     

    We zullen zorgen dat het goed komt!

  • De Track & Trace geeft aan dat het pakket is afgeleverd. Ik heb niets ontvangen. Wat nu?

    U kunt contact opnemen met de klantenservice van Zolemba. Zij kunnen een afleverbewijs opvragen waarop te zien is wie het pakket heeft aangenomen.